lördag 12 september 2015

Livet kan förändras på en sekund!

Vilken trevlig kväll vi hade igår. Ett par glas vin och jättegod kycklingpaj med sallad.
Fruktsallad och vaniljvisp till kaffet. Mums.



Idag är en ny dag och om några timmar kör vi till Glimåkra på kalas. Ikväll ska vi passa lilla barnbarnet. Myspys.

Efter en skön promenad med Zeth dricker jag nu mitt kaffe och funderar över livet i allmänhet.




Jag fick reda på att fd arbetskamrater var med i en bilolycka igår men de har klarat sig. Ont i rygg, nacke mm men vad de vet inga allvarliga skador. Den som körde på dem smet. Man vet aldrig vad som kommer hända en och jag tänker som så att det är nog tur att man inte vet det. Jag tror inte jag hade velat veta. Livet kan förändras på en sekund och det såg jag tidigare i sommar när Em fick propparna i huvudet. Men som tur är har hennes pk-värde kommit upp i normala värden nu och det är jag så oerhört glad för.

Tanken är att vi ska klippa gräset innan vi kör till kalaset, men vi får nog se hur det blir med det.
J sover fortfarande hihi.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar