lördag 26 september 2015

Var nöjd med..!

Men du..vilken morgon!



Vad nöjd med..allt som livet ger..och allting som du kring dig ser.. Glöm bekymmer sorger och besvär.. lalalalalala

Inatt har jag sovit helt ok. Vaknat några gånger men inte alls som jag brukar. Härligt!
Jag sov t.o.m lite längre än jag brukar. Vaknade vid 8 och låg kvar nästan en timme till.

Nu är morgonpromenaden med Zeth avklarad och den var riktigt, riktigt skönt kan jag tala om.
Sitter och njuter av morgonen med min kopp kaffe och tänker på vad jag ska göra idag. Jag vet faktiskt inte. Denna dagen är helt oplanerad. Eventuellt att jag kör och tränar lite senare men det vet jag inte än. Jag kanske bara umgås med El när hon väl vaknar.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. En god natt sömn, en lugn morgon, en promenad i sol och resten obokat - låter som en superlördag!
    Sv: Helt rätt, vi längtar massor!!!!

    SvaraRadera