lördag 5 september 2015

Vad gör man då?!

Detta är nog fjärde natten jag sover jättedåligt. Jag vänder mig mer än vanligt och varje gång jag vänder mig vaknar jag pga att det gör ont i kroppen. En gång vaknade jag av att det regnade jättemycket. Jag tänkte då på min älskade make och alla scoutbarnen. De sover, hoppas jag, i vindskydd.
Men nu verkar det som det spricker upp. När jag var ute med Zeth för en stund sedan regnade det inte och man kunde se en blå himmel spricka upp på sina ställen. Det gillas.




Jag tänkte först att jag skulle köra och träna men två saker stoppar mig just nu. För det första har jag ingen bil och för det andra vaknade jag med huvudvärk. Så det får bli aktivitet hemma istället. Och då tror jag faktiskt att jag ska städa av lite lätt. Det behövs. Men jag har inte bestämt mig än hihi.

Vad händer annars denna höstlördag?
Tja jag vet inte faktiskt. Jag har inte planerat så mycket. Jag får äta middag själv ikväll för El ska iväg på middag hos kompisar. Hmm vad ska då jag äta? Nåja det visar sig nog så småningom. Jag kanske kokar lite pasta och gör en sås av skinkröran som blev över efter El och jag åt bakad potatis igår.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar