fredag 4 september 2015

En lite krispig, fin fredag!




Vilken morgon!
Lite, lite kyligt men ack så skönt. Jag gick morgonrundan med Zeth och bara njöt.

Idag är det fredag. Det är nästan så jag tänker..fredag nu igen, för tiden går ju så enormt fort. Tycker jag i alla fall. Jag har ringt VC och fått tid hos läkaren för förlängning av min sjukskrivning.
Så nu har jag duschat och sitter med mitt goda morgonkaffe och bloggar lite. Snart ska jag iväg till läkaren.

Denna helgen är det dags för J att vara iväg igen. Denna gången är det med scouterna på läger. När han vandrade med sin arbetskamrat förra helgen var lite hastigt beslut, planerat samma vecka, men detta är planerat sedan en tid tillbaka. Så..det blir en "ensam" helg igen. Nää jag har ju El och Zeth. Och jag unnar gärna J att göra det han tycker är roligt. Jag ska bara mysa.  Träna om jag kan det.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar