tisdag 29 september 2015

Tjatig? Tja kanske!

Jag må vara tjatig, men då får jag vara det.



Jag älskar hösten! Vilket underbart väder vi har. Jag blir helt förstummad.
När J körde till jobb imorse var det +4 grader och det var krispigt ute. Nu skiner solen från en blå himmel med tunna stackmoln, det blåser i stort sett ingenting och det är sååå skönt ute.

Morgonpromenaden med Zeth var en fröjd. Vi njöt till fullo båda två. Kallt, klart, vindstilla, sol. Nice!




Tanken var att jag skulle rolla idag men det fanns inga tider precis innan jag ska börja, så det får vara så. Jag får se om jag tränar eller inte. Just nu lutar det åt inte. Men man vet aldrig med mig.

Ha det gott
Lene

1 kommentar:

  1. Bara 4 grader?! Brrr! Jag promenade tidig kväll i 14 grader:)! Höst är mysigt, framför allt nu innan mörkret blir alltför kompakt.

    SvaraRadera