onsdag 30 september 2015

Mitt i veckan!



Visst är naturen vacker och förunderlig?!
Jag fullkomligt älskar att fota naturen i all dess form Jasså, märks det?!

Huvudvärk och smärta i kroppen till trots, det blir jobb idag ändå. Men jag har lite tid på mig innan det är dags så förhoppningsvis lägger sig huvudvärken lite.
Men jag väljer att tänka bort det, lägga det lite åt sidan (det är där och jag kan inte göra något åt det) och fokusera på det positiva. Mitt älskade jobb, att det är fantastiskt fint väder.

Mitt kaffe är i koppen och jag sitter och njuter, filosoferar..funderar på livet i stort. Hur det ter sig och hur man tar det, hur man tolkar det. Man väljer ju själv hur man ska tolka saker och ting och hur man verkligen tolkar det. Jisses nu känner jag att jag blev djup. Bäst att sluta med det.

Ha det gott
Lene



1 kommentar:

  1. Visst är hösten ljuvlig, med alla sina vackra färgskiftningar. Ha en fin onsdag. Åse

    SvaraRadera