lördag 19 september 2015

Så är det!

Natten har varit lite tung. Jag gick och lade mig med en jäkla huvudvärk och vaknade med densamma. Jag låg lite längre idag och försökte komma tillrätta med den men den vill inte ge med sig, så det var lika bra att gå upp.

Ut med Zeth på en skön runda. Det blåser lite men det är superskönt ute. Jag uppskattar så dessa rundor med honom.





Denna dag, den 19 september 2015 är det 5 år sedan min kära svärfar Knut gick bort. Jag vet att han har det bra i himlen och tittar ner och vakar över oss alla men vi saknar dig.

Tanken igår kväll var att jag ska iväg och träna nu på förmiddagen. Men det får jag ju vänta lite med. Min förhoppning är att huvudvärken lägger sig lite grann i alla fall, så jag kan ta mig dit och köra ett lätt pass. Hoppas, hoppas..

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar