fredag 18 september 2015

En underbar fredag!

En underbar fredag ligger helt orörd mitt framför oss. Det är bara att ta för sig.




En riktigt skön morgonpromis är avklarad och jag känner att jag fått ny energi i skallen. Det känns härligt! Visst det blåser, men vad gör det när det är fredag!

Idag börjar jag kl 14 och dessförinnan ska jag köra in till stan och hämta Erik som behöver lite hjälp pga tidsbrist så han hinner inte ta bussen. Min väninna  Eva frågade mig häromdagen om jag kunde hjälpa honom för han måste vara i Klågerup 12.45 senast och han hinner inte med bussen 11.32 eftersom han slutar 11.30. Klart jag hjälper till. Jag lever efter filosofin, kan jag så hjälper jag till. Familj som vänner..

Ikväll blir det tacos till middag. J's önskemål och det gör inte mig något. Tacos är gott.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar