tisdag 8 september 2015

Det står skrivet i stjärnorna!

Solen skiner, enbart tunna stackmoln på himlen, det blåser lite men är superskönt ute. Tisdag morgon den 8 september summeras som så. Visst är det härligt?!

Denna dag är som en öppen bok. Vad ska vi göra idag? Vad händer?
Jag börjar med att jobba i vilket fall som. El ska på möte på AF så hon kör mig till jobb först. När mötet är klart kommer hon bort till mig för att hämta upp mig.
Sedan är det noll i kalendern. Alltså inget bokat.
Vi får väl se om det blir någon spännande aktivitet.

Min fina, härliga chef Marie fyller år idag så jag ska strax ringa och gratulera henne.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Du är för go! Lika positiv som alltid :) En tom kalender, efter min arbetsdag låter det som rena drömmen ;) Dagen har varit minst sagt välfylld och stressig men förhoppningsvis blir det bättre imorgon.
    Kram Maria

    SvaraRadera