onsdag 9 september 2015

Det är ju knappt man kan tro det!




Vilket underbart höstväder vi har för tillfället. Det är bara att njuta i fulla drag. Det är knappt man kan tro att det existerar så fint väder hihi.

En skön, lång  promenad med Zeth är avklarad. Det var riktigt härligt. Huvudvärken blev inte bättre, men den blev inte heller sämre. Nice!

Jag jobbar ikväll och under dagen har jag ingen bil, så det blir lite aktiviteter hemma tänkte jag.
Plocka undan här inne ska jag göra, dammsuga av kanske.
Sedan blir det nog ytterligare en långpromenad gissar jag. Det är ju aldrig fel.

Denna morgon har jag tänt ett ljus för Curt (svärmors pappa) som skulle fyllt 90 år idag om han levt.
Grattis Curt, du finns i mina tankar.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med hög, kall luft och sol?! Må så gott!

    SvaraRadera