lördag 15 augusti 2015

Vilken dag!

Hemma sedan några timmar från flytten med dottern och hennes familj. 
Det gick smidigt tycker jag. Bra förberett och planerat. En eloge till er min älskade dotter. 
Nu är alla grejor i huset och när vi gick var de i full gång med att ställa allt rätt. 
Mamma hade hjälpt Em med jättegoda grillspett som grillades och det bjöds även på korv, sallad och små baguetter. 
Till kaffet fick vi en jättegod blåbärspaj med vaniljsås. Mums!!

Jag hjälpte inte till med själva flytten utan passade mitt älskade barnbarn. 
Plus att jag hjälpte till med marktjänsten. 



Jag är så glad för deras skull och stolt över Em som har kommit så långt och trivs med sin tillvaro och sig själv. Älskar dig gumman. 

Just nu ligger jag på soffan och vilar kroppen. Och här kommer jag stanna tills jag ska lägga mig. 

Ha det gott
Lene









1 kommentar:

  1. O vilket gulligt barnbarn. det var väl klart att den uppgiften blev din. Flytt bestyr är ganska jobbigt , men så roligt när man kommit på plats.
    Ha det fint. Kram Eva

    SvaraRadera