söndag 16 augusti 2015

Jaha..så blir det ibland!

När jag skulle gå ut med Zeth såg jag att det hade regnat och att det var mulet. Men inte att det regnade just då. Jag tog på mig min hoodie och gick ut. Men...vet du..det regnade. Jag blev lite blöt, men vad tusan, det är ju bara vatten. Det behövs ju det med.

Idag ska jag baka lite tänkte jag. Kanelbullar och kärleksmums tror jag. Bara för att liksom hihi.
Jag ska ge mig på att baka kanelbullar glutenfria och det har jag aldrig gjort. Spännande!

Jag hade också en liten tanke att jag skulle iväg och träna nu på förmiddagen men det får nog vänta för jag har fortfarande ont i huvudet. Nu är det bara sådär en fem dagar i rad jag har haft huvudvärk. Sicket smäck. Jag tycker jag är så van vid det här laget, men det är oerhört störigt när det stoppar min träning.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar