onsdag 19 augusti 2015

Torsdag..snart helg!

Torsdag..snart helg och sedan börjar vardagen igen.
Jag vaknade tidigt idag och gick upp. El öppnar på jobb (hon jobbar två veckor nu) så hon var uppe tidigt. Lika bra att gå upp. Ta vara på dagen.

Det blåser inte alls lika mycket idag vilket är skönt. Solen skiner från en klarblå himmel. Underbart!

Vad händer idag? Faktiskt inte så värst mycket för min del. Jag ska iväg och hämta ett paket det är vad jag har planerat. Jo förresten, ikväll ska jag till gymmet och rolla.
Så ska jag se MFF spela PL match mot Celtic. Men det ser jag på tv, inte live.

Kanske, eventuellt att jag beger mig ut på en promenad senare men det vet jag inte än. En skön "vilodag" verkar det som jag har framför mig. Nice!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar