torsdag 20 augusti 2015

Tänk om..!

Tänk om...jag inte hade haft ont..tänk om..
Men..nu är det som det är och ska jag se det positivt så hade jag för det första inte fått tillfälle att jobba med det jag gör just nu och jag hade inte fått tillfälle att få en så fantastisk chef som jag har nu. Jag hade inte heller fått tillfälle att träffa så många nya vänner som jag gjort. Livet hade sett helt annorlunda ut. Jag är tacksam för det jag har och att jag kan stå och gå och leva det liv jag gör.

Nog om det nu..
Ännu en dag där solen skiner för fullt från en klarblå himmel. Visst är det fantastiskt?!
I köksfönstret (ja jag vet, lite missvisande) så var det 31 grader när jag gick upp. Det är ju mitt i solen men ändå!! Tänk dig, vi är i mitten av augusti och det är så varmt. Det ska ju bli uppåt 24 grader idag enligt dem som vet. Nice!

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar