tisdag 21 juli 2015

Tänk...!



Idag är det inte så väldans fint väder. Men skönt ändå tycker jag. 17 grader i köksfönstret är ju inte så  hög temperatur i mitten av juli. Men vad kan vi göra när vädergudarna har bestämt att det är så här det ska vara denna dag?! Det är ju bara att gilla läget och göra det bästa av det. Det gör jag med.

På med jackan och ta en härlig morgonrunda med Zeth. Prata lite med gubbarna som lägger ut fiber lite varstans i byn och en del håller till kring oss. Hem, sätta mig vid datorn, blogga och dricka mitt morgonkaffe. Njuta.

När jag slutat jobba ska El och jag köra några ärenden till J och Rickard inför deras läger. Ja jag vet jag är en snäll själ som gör detta. Sanningen är att jag sade till honom igår kväll att då tar vi och slänger det vi egentligen skulle idag på Miljöstationen en annan dag. Jag gör inte allt på samma dag. Haha det var helt ok. Så så får det bli.

Men först mitt kaffe och lite lugn.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar