onsdag 22 juli 2015

Men så får det lov att vara vissa dagar!

Jag måste erkänna att jag inte riktigt kände för att gå upp ur sängen idag. Är trött som jag vet inte vad idag. Och så får det lov att vara vissa dagar,  men upp måste man så det fick bli så.

Nu har jag gått en runda med Zeth i härligt väder. Kanske lite blåsigt men vad gör väl det, solen skiner ju! Jag fick t.o.m plocka av mig hoodisen jag hade på mig.

Vet du..jag upptäckte en sak (som jag i och för sig upptäckt tidigare men blev påmind om nu). Det finns faktiskt ogräs som är vackra i blomman. Jag hittade en..




Jag har inte en aning om vad den heter men visst är den fin?!

Jag har gjort dagens uppgift för poolen och nu sitter jag och bloggar, njuter av mitt morgonkaffe och ska alldeles strax läsa lite härliga bloggar.  Life is good.

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Det där ser ut som malva, den finns i både rosa och vitt och är jättefin i blandade buketter!

    SvaraRadera