onsdag 8 juli 2015

Dagen har startat!

Trött, trött, trött..det är så jag känner mig.  Varför vet jag inte.
Mycket och hög smärta på sista tiden tar väl ut sin rätt kan jag tänka. Men det är inte lönt att sova inte. Det blir jag bara tröttare av. Vila kan jag hålla med om. Med vila menat att jag tar det lugnt, lägger mig och bara slappnar av, inte nödvändigtvis sover. Det finns olika tolkningar på saker och ting.

Det blåser en del idag men vi kan väl bara gilla läget. Inte mycket vi kan göra åt det.
Morgonrundan med Zeth var skön i vilket fall som. "Ja men det tycker hon alltid" tänker du säkert och det stämmer ju. Jag älskar att vara ute och gå. Även om jag inte kan gå så långt och mycket som jag har gjort så älskar jag det ändå.

Kaffet väntar på mig i muggen och bloggandet är i full gång. Dagen har startat. Härligt!

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar