tisdag 7 juli 2015

En bra dag!

Det blev en bra dag precis som jag tänkt mig. 
En del småärenden har blivit av. 
Jag fick rollat vilket kändes skönt. 


El följde med mig på en del ärenden så jag fick lite sällskap och bärhjälp. 
J och jag var iväg och hämtade utemöbler som EM och M ska ha i huset. 

El plockade upp bamsestora rädisor från odlingsbädden. Riktiga bamsingar. Vet dock inte hur goda de är. Så stora brukar de vara lite träiga. Men vi får se. 


Jag har t.o.m hunnit sitta ute i solen en del. Så jäkla nice. 

Ha det gott
Lene




1 kommentar:

  1. Älskar rädisor, men i år har jag inte odlat några egna! Försökt att köpa svensk odlade, men det finns inte att få tag i!
    Jag får nog skaffa en odlingslåda i min stadsträdgård och så egna!
    Hoppas morgondagen också blir en bra dag!
    Kram M.E

    SvaraRadera