onsdag 3 juni 2015

Men..ååhh..vaddå?!

Nu vill vi nog alla ha lite mer värme tror jag. De som vet har sagt det ska bli sol och varmt i helgen, men jag vet inte.. Jag tror inte på det förrän jag ser det.
För inte är det sommarvärme i alla fall. Nåja, vi kan inte göra så mycket åt det...mer än tycka och tänka. Just nu skiner solen i alla fall och vilket är skönt.

Jag måste berätta en rolig nyhet!
Igår skrev Em och M på kontrakt, så nu är de husägare. Ja kanske inte riktigt än, men de kommer att flytta in i huset, som ligger i Glimåkra, under sommaren. Stort, stort GRATTIS önskar vi er.

Duckface och coolhet på hög nivå


Vad händer idag då?
Hmm...inte mycket om jag ska vara ärlig. Jag har inte planerat in ett enda dugg denna onsdag mer än att jag ska jobba ikväll. Plus att jag ska rolla innan jag börjar jobba.
Jag får se, jag kanske får inspiration att ta ett nätt tag i trädgården. Eller om det blir så pass fint så
kanske jag sätter mig på altanen. Ja minsann det kanske jag gör. Om vädret tillåter.

En lång promenad senare med Zeth blir det med all säkerhet. För ut måste han hur vädret än är.
Det är helt underbart med hund på många sätt tycker jag. Det ena är att man alltid kommer ut. Några små rundor varje dag blir det hur det än är. Skönt!


Ha det gott
Lene









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar