tisdag 2 juni 2015

Bra dag?!

Idag känner jag mig totalt "urlakad". Helt slut. Jag är trött, har ont i både kropp och huvud. Skit
Jag känner mig som vädret med andra ord. Blåsigt och grått hihi
Min tanke var att jag ska träna efter jobb men nu får jag se hur det blir med det. Om huvudvärken dämpar sig. 
Jag förstår inte varför jag ska få huvudvärk nästan varje gång jag tänkt träna. Vill inte kroppen att jag ska träna? Vill inte kroppen må så bra den kan?  Kom igen nu!!
Nåja, det blir nog bra. 

Idag är det jobba förmiddag, men sedan har jag faktiskt inte något bestämt. Det får bli lugn och vila med tanke på huvudet. Eventuellt att jag kör och köper present till svägerskans son Albin som fyller år och har kalas på fredag. Vi får se

Ha det gott
Lene









1 kommentar:

  1. Att må som vädret är ingen höjdare för tillfället, men det ska tydligen bli varmare i helgen! Kanske tinar kroppen upp då och vill träna? Jag tror på att lyssna på kroppen, den vet bäst!!

    SvaraRadera