onsdag 24 juni 2015

Har tiden gått så fort?!



Igår fyllde mitt älskade barnbarn 6 månader. Grattis mormors goagoa.


Min tanke var att jag skulle träna idag, men jag hoppar över det pga min smärta är lite för hög i kroppen just nu. Jag satsar på att träna på fredag innan jobb istället. Då kommer jag förmodligen köra ett lättare pass.

Idag blir det enbart vila som gäller. Eller nej nu ljuger jag, jag kommer nog att ta en längre, raskare (så rask kroppen tillåter) promenad lite senare istället för att träna. Annars är det vila.
Ikväll är det jobba som gäller.

Jag hoppas innerligt att solen tittar fram idag. Ser man på väderleksrapporten är det bara moln, moln, moln hela dagen. Men det tror vi inte på eller hur?! Jag vill ha soooool..nuuuu. Och lite värme tack!

Nej, nu ska jag äta lite frukost tror jag.


Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar