onsdag 20 maj 2015

Nu jäklar i hoppet!

Denna morgon vaknade jag till solsken. Så lovely!
Det blev en riktigt skön och längre morgonrunda med Zeth. Vi kan ju alltid hoppas att solskenet håller sig så här plus lite till så jag kan sitta på altanen i eftermiddag.




Frukosten är intagen. Idag blev det danskt rågbröd med skivade körsbärstomater på och en nektarin efteråt. Kaffe till det.




Jag har införskaffat en ny väska. Jag köpte den av en tjej i gatan bredvid. Hon hade tydligen köpt en del väskor och denna har hon aldrig använt. Så helt oanvänd Jimmy Choo-väska (dock inte äkta, men äkta läder) för 100 kr. Det är väl en bra deal? Det tyckte i alla fall jag.




Jag har bestämt mig för att köra och träna vid lunchtid. Min kropp behöver lite kärlek känner jag.
Shape igår, träning idag, shape imorgon. Det blir nog bra. Sedan blir det vila en dag i alla fall.
När jag tränat ska jag handla tortellini till middagen. El ska inte äta hemma för de ska ha familjekväll på jobbet så hon stannar kvar där när hon slutar. Sedan blir det jobb ikväll, vilket jag ser fram emot.

Ha det gott
Lene



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar