fredag 8 maj 2015

Ni är för söta!

Stort tack för era fina ord ni skriver till mig. Det värmer. Skönt att känna att det är ok att få gnälla av sig ibland.
Huvudvärken gick tillbaka något under sen eftermiddag igår, men är tillbaka nu igen. Dock inte som igår förmiddag vilket jag är glad för.

Det är fredag och underbart väder. Solen skiner..jaja jag vet att det blåser lite men hallå?! SOLEN SKINER!! Är det inte helt fantastiskt så säg?!
Jag blir så glad långt in i själen. Smärta eller inte så gör solen enormt mycket på ens humör tycker jag.

Ikväll kommer bästa Stefano och Pernilla hit. Lite god mat och härliga diskussioner. El är ledig på fredagar så hon ska hjälpa mig idag. Det ska bjudas på tacopaj så jag ska strax fixa med skalet till pajen. Resten hjälper hon mig med.
Jag ska ju hinna med att jobba också så därför är jag tacksam att hon är ledig just idag för då blir det inte stressigt för mig. Stress är inget jag behöver idag.

Men just nu ska jag njuta av en kopp kaffe och läsa lite bloggar.
Jag önskar dig en fin fredag och en härlig helg.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar