tisdag 14 april 2015

Var blev det av?!

Det är en fråga jag ställer mig. Var blev det av? Det fina vädret..
Nåja, det kommer väl hoppas jag.
Oavsett vad fick jag en skön morgonpromenad med Zeth. Lite, lite kyligt och det blåser lite men inte alls som i söndags och igår. Solen är inte framme och det är ju synd. Men det kanske kommer..vem vet.

Idag är det jobba, sedan inget mer. Vila på soffan när jag kommer hem, sedan göra middag. Det är vad som står på min agenda denna dag. Jag ska ringa ett par samtal också men annars är det tomt.
Jag behöver vila kroppen känner jag så det är det jag tänker göra.

Usch vad jag har blivit dålig på att planera middagar. Jag hamnar i sådan svacka emellanåt och det är så frustrerande för då måste jag komma på från dag till dag vad vi ska äta och naturligtvis har jag i den perioden idétorka. Så den eviga frågan kommer ju nu upp i mitt huvud..vad ska vi äta ikväll?
Jag tänker i samma banor hela tiden och det tycker min familj är så enormt tråkigt att från vecka till vecka äta liknande. Jag är nog benägen att hålla med till viss del.
Kyckling och lax kan jag äta när som men de övriga tycker det blir lite tråkigt. Jaja...

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Ja fy så kallt det är idag. Här inne blir det tomatsoppa med basilika, råris och fetaost för att få upp värmen. Kanske något för er också?
    Kram Maria

    SvaraRadera