måndag 13 april 2015

För det är mååååndag morgon!

Ny vecka..nya utmaningar.. Spännande!

Jag börjar med lite sovmorgon denna veckan. El är ledig idag så jag gick inte upp så tidigt men jag var ändå uppe lite efter 8.

Ut med Zeth i detta blåsiga väder. Ja jisses vad det blåser idag. Solen skiner men det är lite kyligt pga vindarna. Nåja, det är inte så mycket att göra något åt. Bara att gilla läget. Det blir väl bättre snart.

Huvudvärken sitter som en smäck i skallen. Jag hoppas innerligt att den minskar snart. Lide trött på den är jag.

Vad händer denna dag då?
Hmm för min del betyder det att jag jobbar ikväll, men innan dess ska jag hinna med att åka in till stan med El. Plus att innan jobb har jag tid för shape också.
En fin måndag med andra ord.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar