lördag 18 april 2015

Då passar vi på att njuta!

Vilket underbart väder!
Solen skiner från en i stort sett molnfri himmel. Lite kyligt i vinden, men det är det lilla.
Det blir en fin dag och jag ska passa på att njuta av den.

Huvudvärken sitter i och idag är den snäppet värre känns det som. Men men...
Usch vad jag känner mig gnällig. Ja, ibland blir man lite gnälligare.
Jag längtar så efter att träna och i nästa vecka ska jag verkligen göra det. Wwiiii så härligt!

Det blev ingenting hos frissan igår för hennes dotter var sjuk, så vi ska dit i eftermiddag istället. Ibland när man ställt in sig på något blir det väldigt snopet när det inte blir som man tänkt och planerat. Igår var en sådan dag även om dagen blev väldigt bra ändå. Nåja, vi får ju klippt oss och El får fixat sin förlängning idag istället så det löser sig.

Annars har jag inte något annat inbokat denna lördag. Jag hoppas vädret håller i sig så jag kan sitta på altanen och njuta i eftermiddag.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar