tisdag 7 april 2015

Back to basic!

Då var denna lilla långledighet slut för denna gången. Nu är det ny vecka, nya utmaningar och tillbaka till vardagen.
Vilket ju naturligtvis innebär att jag ska till jobb. Och det ska bli så kul!!
Denna och nästa vecka har vi hjälp av en praktikant som går i årskurs 8. Han har två veckors praktik och har valt att förlägga den hos oss. Trevligt!

När jag jobbat ska jag hem och gå en lång runda med Zeth tänkte jag. Det är inte riktigt lika fint väder idag men det regnar inte i alla fall. Det är kläder efter väder som gäller. Oavsett väder så går vi ju ut eller hur?

Ha det gott
Lene




Vår ute..




..Och vår inne. Tulpaner som El köpt till oss

1 kommentar:

  1. Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder sägs det ju, men bor man i Skåne så vet i sjutton om det stämmer. När det blåser och regnar på tvären, då fryser jag oavsett vad jag sätter på mig, men har man hund så är det som sagt bara att ge sig iväg.
    Hoppas du fick en skön eftermiddagspromenad med Zeth!
    Kram M.E

    SvaraRadera