onsdag 11 mars 2015

Visst är det härligt?!

I denna södra delen av landet vaknar jag upp till en solig och fin morgon. Det blåser lite och jag märkte när jag gick ut morgonrundan med Zeth att vinden faktiskt är lite kall. Jag är glad att jag tog mössa på mig även om jag först inte tänkt göra det.

Det är fantastiskt vad solen gör på ens humör, tycker du inte det?!
Jag blir så glad och ser allting från ett annat perspektiv liksom. Det kan nästan kvitta hur ont jag har för solen gör gott ändå. Älskade sol!!

Nå..vad är planerna för denna onsdag?
Inget speciellt faktiskt. Jag ska jobba om några timmar, sedan ska jag hem och umgås med min man innan han kör till jobb. Vi kommer nog, om vädret håller i sig vilket det naturligtvis gör, att gå ut en lång runda med Zeth när jag kommer hem.
Annars ska jag inte göra något speciellt tror jag. Men..man vet ju aldrig hihi

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar