tisdag 10 mars 2015

Today's the day!

Efter en regnig och grå morgonrunda med Zeth, sitter jag nu med mitt kaffe (en paleomuffins har redan slunkit ner) och ska blogga.
Let the day begin!

Idag är planen att jag ska köra igång med träningen igen och det ska jag också. Däremot blir det enbart ett lätt pass. Smärtan är hög i kroppen just nu, så jag får ta det lugnt, men dess större anledning att komma igång. Jag vet ju vikten av att jag tränar.
Det ska bli oerhört skönt att komma igång igen. Jag har nästan längtat ihjäl mig.

Annars känner jag mig lite off idag faktiskt. Känner mig inte riktigt på g. Men det ändrar sig säkert. Snart dags att köra och jobba så det blir kanon.
Och..det är snart dags att väcka J. Jodå, han sover fortfarande.

Min goa vän Pernilla fyller år denna tisdag den 10 mars, så jag säger stort grattis till henne!

Ha det gott
Lene







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar