torsdag 26 mars 2015

Tänk om..!

Som min mamma alltid sagt.. Hade inte "om" funnits hade jag varit miljonär.
Så är det säkert. Så mycket "om" det finns här i världen.

En disig, lite småkylig morgon, men helt underbart att ta morgonpromenaden med Zeth. Det blåser inte alls lika mycket som det gjorde igår kväll vilket jag uppskattar väldigt mycket. Jag hoppas det blir en fin dag.
Frukosten är redan intagen (idag har jag fuskat och ätit enbart smörgås) och kaffet är på väg ner.
J sover fortfarande och kommer nog göra det en stund till. Skönt för honom.

Torsdag..hmm vad händer idag?
Först jobba, sedan  handla till imorgon kväll, hem och ta Zeth på en runda. Därefter vilar jag nog en stund. Jag känner att jag behöver det. Middag måste också göras idag, men jag har inte en susning om vad jag ska fixa för något. Nåja, det kommer nog.

Ha det gott
Lene



Solen försöker ta sig igenom diset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar