söndag 1 mars 2015

Söndag den 1 mars!

Då vandrar vi in i en ny månad.. Mars.
Enligt mig första vårmånaden även om det faktiskt inte direkt brukar vara så förrän i slutet av mars. Men det gör inget. Tron kan besätta berg eller vad det heter.

I eftermiddag ska jag iväg på ett homeparty hos min chef. Hon säljer inredningsprylar som t.ex ljusstakar, kuddar mm. Jag kommer för mitt liv inte ihåg vad företaget heter. Men det kommer säkert så småningom.

Det är ju även söndag udda vecka och det betyder fotoutmaning, så det kommer det med.

Annars blir det nog bara en lugn dag. Snöblandat regn faller utanför, eller jag kanske ska säga öser ner, yr och far för det blåser rätt bra idag också. Det var riktigt friskt att gå ut morgonrundan med Zeth. Skönt och friskt.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar