lördag 14 mars 2015

Orört...oplanerat!

Oj vilken sovmorgon jag fick idag.
I och för sig har jag vaknat till flera gånger men jag har ju legat kvar i sängen hela tiden. Och sovit emellan. Ja, ibland behöver man lite längre vila, då ska man ta sig den tiden för det också.

Men nu har denna härliga lördag startat. Vad händer idag då?
Haha, ja vad händer idag..det vet jag faktiskt inte. En helt orörd, oplanerad lördag.
Men gud vad skönt. Vi gör precis vad vi vill och just nu är det ingenting. Förutom att blogga och dricka mitt morgonkaffe.

Solen skiner ute men det blåser en hel del. Kanske det blir så att jag tar mig ut i trädgården en stund för att rensa upp en del som blåst runt, klippa ner lite gräs..vi får se.

Ikväll ska jag i alla fall se finalen av uttagningen till melodifestivalen. Dricka något gott...äta något gott...må gott... Visst är det härligt?!

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar