fredag 13 mars 2015

Ännu en sådan dag!

Ännu en fredag den 13e..
Men...det är freeedag!! Wwwiiii me like.

Meningen var att J skulle cykla till jobb för första gången sedan i juli men det blir nog inte så eftersom vi då får lite problem med bilarna.
El ska förmodligen upp till Em idag och eftersom hon är ledig så tänkte hon köra lite tidigare. När hon kör upp dit så vill vi att hon ska ha den stora bilen för det är säkrare och bekvämare att köra i den längre sträckor. Och då får vi inte hem J's cykel ikväll. vi kan inte ta den på lilla bilen eftersom vi inte har något drag på den. Så var det med det.
Men han tar en cykeltur imorgon istället, så det reder sig ändå.
Att vi får problem med bilarna är för att vi ska hem till våra kära vänner Stefano och Pernilla ikväll.

Denna morgon sov jag lite längre vilket var skönt. Jag satte klockan på 8.00 men vaknade redan vid 7-tiden. Det var i varje fall skönt att bara ligga kvar och filosofera i sängen.
Morgonrundan med Zeth var lite isande i ansiktet kan jag tala om. Väldigt skön ändå, men det stack i pannan även om jag hade mössa på mig.

Nu mys med kaffe, bloggande, läsa bloggar och att ha J bredvid mig vid bordet. Härligt morgonmys.

Ha det gott
Lene











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar