lördag 28 mars 2015

Men..varför??!

Hur kunde det nu bli så här? Jag blir ledsen och vill bara gråta.
När jag var ute med Zeth imorse kände jag mig lite smått yr, men tänkte inte så mycket mer på det. Jag kom hem, drack mitt kaffe, bloggade och kände därefter hur jag började må jäkligt illa, fick ont i huvudet och var fortfarande yr emellanåt. Konstigt tänkte jag men det är väl huvudvärk på gång.
Det blev inget bättre. Illamåendet ökade och jag fick en sprängande huvudvärk. Migrän tänkte jag. Tja det kunde det ju vara. Tough it out som de säger over seas.
Men det var inte över där...nejdå denna kvinna fick maginfluensa. Maginfluensa?? IDAG?!
Kräkningar och superduperdålig i magen.
Nej tack det var faktiskt inte vad jag ville ha. Jag vill gå på dop när mitt barnbarn döps!

Men så blev det tyvärr inte. Jag fick snällt stanna hemma och kräkas. Sånt smäck. Jag är så oerhört ledsen för att jag inte kunde gå. Varför just idag? Av alla dagar väljer kroppen att ta emot maginfluensa just idag. Jag vill bara gråta.
Hade det varit ett kalas eller något annat hade jag inte reagerat så, men nu är det ett dop..där mitt barnbarn ska döpas och jag kan inte vara med för jag har fått förbannad maginfluensa.
Gaaahhhh det är inte rättvist.

Jag har precis lyckats få i mig en kopp te. Hoppas bara jag får behålla det också.

Ha det gott
Lene



Min "kompis" just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar