lördag 28 mars 2015

Massor som händer denna lördag!

Idag ska vi på dop. Lilla barnbarnet ska döpas i eftermiddag så vi ska köra upp till dem över dagen. Det ska bli så kul. Jag ska faktiskt läsa något ur bibeln, så jag ska fram och ställa mig där de står. Gulp...lite nervöst, men ändå inte. Det kommer säkert gå jättebra.




Det även Spin of Hope.
På jobb har vi 12 spinningcyklar som är bokade och ska "rulla" 12 timmar i sträck denna lördag. Från 07.00 i morse till 19.00 ikväll. Alla insamlade pengar går till Barncancerfonden. Det är underbart vad människor engagerar sig för en god sak. Lite tråkigt är det att jag inte kan vara där och heja på alla men jag får heja i tanken istället.

Det är ju även Earth hour denna lördag. Mycket som händer idag.
Vi brukar delta i det evenemanget och kommer göra så även i år så gott vi kan.

Jag ska strax börja göra mig iordning för avfärd till dopet. Vi kommer köra tidigt eftersom de behöver lite hjälp innan. Sen får jag se om/hur mycket jag fixar hjälpa till med.
Morgonrundan med Zeth är avklarad, sen ska vi ta honom på en runda till innan vi kör.
Han ska inte följa med utan kommer vara hemma hela tiden. Grannen ska gå ut en runda eller två med honom och det är vi så tacksamma för.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar