tisdag 17 mars 2015

Hur ska jag göra?!

Jag vet inte...
Smärtan är hög i kroppen och jag vaknade med smärta i hela kroppen idag. Huvud, armar, ben, rygg ja överallt. Meningen är att jag ska träna idag, men jag får ärligt talat se hur jag gör. Blir det något bättre nu när jag varit igång lite och huvudvärken minskar så trampar jag nog lite på crossen i alla fall. Annars får jag se. Det stör mig något enormt att jag får huvudvärk så ofta. Men men..tugga vidare och gör det bästa av det. Jajamensan det gör jag!
Jag tar med mig grejor om det blir någon bättring, så jag kan byta om och träna om det går. Annars kör jag hem och lägger mig på soffan tills J kommer hem vid 14.30.

Solen skiner och morgonpromenaden med Zeth är avklarad. Skönt, men blåsigt. Jag tror jag tar en sådan till när jag kommer hem, innan soffläget.

Just nu är det kaffe, blogga, läsa bloggar och sedan duscha och köra till jobb som gäller.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar