måndag 2 mars 2015

En busy dag..eller inte?!

Måndag morgon..ny vecka..nya utmaningar...ny månad...
Då kör vi!

Vad bjuder denna dag på?
Hmm.. Inte är det fint väder i alla fall. Det regnar just nu, blåser en del och är inte speciellt varmt. Men det gör inget. Rundan med Zeth är avklarad och under tiden vi var ute regnade det inte vilket jag är tacksam för.

Jag hade hemskt gärna velat träna idag och hade verkligen behövt det, för detta hattande är definitivt inte bra för min kropp. Men..jag kan inte göra så mycket åt det. Jag kan inte och ska inte träna när jag är så här förkyld och hostar. Halsen känns av emellanåt. Så jag får tyvärr lida igenom denna tid då jag inte kan träna och sätta igång igen så fort jag kan. Än så länge är jag i alla fall på benen vilket ju är ett plus. Jag får hålla mig till promenader vilket ju är härligt det med.

Idag är det meningen att jag ska klippa mig (välbehövligt kan jag tala om) men jag vet ännu inte om det blir av. Jag måste få en tid hos läkaren idag också och det är prio ett för mig. Vi får se..spännande.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar