torsdag 5 februari 2015

Wow, vilken morgon!

En underbar morgon att ta en promenad med Zeth kan jag tala om. Vilket väder vi har idag!
Strålande sol, blå himmel, klart, kallt, vindstilla. Helt underbart!
Leendet sitter på läpparna hela tiden.




När jag kom tillbaka från morgonrundan fick det bli frukost.
Denna morgon bjöd jag mig själv på sojayoghurt (blåbärssmak) med cashewnötter i, en paleomuffins kryddad med kanel och lite, lite kardemumma och på det kaffe. Jag gjorde extra paleomuffins som jag tänker ta med mig till jobb och fika på eftersom det dröjer innan jag får min "lunch".




Idag blir nämligen en busy dag. Det får bli att lägga mig på soffan och vila kroppen så fort jag får tillfälle.
Först ska jag jobba, sedan iväg på ett möte som inte blev av igår. Därefter hem och göra middag innan J ska iväg och handla inför lägret i helgen. Men därefter blir det soffläge för mig.

Jag hade planering att träna idag men eftersom mötet inte blev av igår utan ska ske idag istället så lär jag inte hinna träna efter jobb. Jag jobbar till 12.45 och mötet är i Malmö 14.00. Så det får bli träning imorgon innan jobb har jag bestämt. Ett lätt pass kommer jag att köra. Jag får börja lugnt till smärtan rättar till sig och lägger sig på en bättre nivå. Men träna måste jag i vilket fall som.

Ha det gott
Lene




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar