onsdag 18 februari 2015

NU är det dags, JuicePlus!

Igår fick jag hem mitt paket jag pratat om tidigare. Även innefattande mötet jag var på häromveckan.





Och det är detta jag pratar om. JuicePlus+
Dessa burkar innehåller vitaminer från 26 olika bär, grönsaker och frukt. Det är helt giftfritt, laktosfritt och glutenfritt.
Jag har börjat ta dem idag, så jag kan tyvärr inte utvärdera det än. Men det kommer.
Är du intresserad av mer info om detta, så skriv här.

Man kan välja alla tre burkar, eller enbart två. Antingen frukt, grönsaker, bär eller enbart grönsaker och frukt.
Det finns "tuggisar" till barn som inte kan inta kapslar (det går också att dela kapslarna och hälla pulvret i vätska).
Dessa vitaminer kan kroppen helt och hållet uppta. Det finns inget i detta pulver som kroppen inte kan uppta eftersom allt är från solmogna, torkade frukt, grönsaker och bär.
Normalt sett när man köper vitaminer, så finns det alltid något som kroppen inte kan uppta eftersom en del av det är gjort på "konstgjord" väg. Det är inte dessa kapslar. Kanon, eller hur?!
Välkommen att höra av dig.

Ha det gott
Lene








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar