onsdag 18 februari 2015

Lite oro sprider sig i knoppen!

Onsdag..mitt i veckan..vad händer då?

Jobba är det första som händer. Egentligen skulle jag tränat på morgonen innan jag börjar jobba, men jag tränade igår så det blir inget med det idag. Som jag berättat tidigare klarar inte kroppen att jag tränar två dagar i sträck, så det får utebli idag. När jag kommer hem efter jobb ska jag lägga mig på soffan och vila kroppen. Den är inte snäll mot mig för tillfället. Jag känner mig inte helt lugn just nu, men det rättar väl till sig så bra det går så småningom. 

Snart är det frukost och jag ska testa nässelpulver tänkte jag. Jag är väldigt skeptisk till detta pulver, för jag har fått höra både att det smakar sommar och att det smakar daggmask. Hmm.. daggmask är ju lite sommar, men det lockar inte jättemycket när jag tänker på att jag ska svälja det. Jag ska ändock prova det. Vi får se hur det går hihi.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar