tisdag 3 februari 2015

Hur som, blir det alltid en bra dag!

Idag känns, smärtmässigt som en mindre bra dag. Men..jag får göra det bästa av det.

Det är helt underbart väder ute, vilket gör att humöret trots allt är på topp.
Det är kallt, -4 grader, snön ligger på marken. Nåja, det är inte helt och hållet vitt, men det är vitare, vilket lyser upp enormt mycket. Det ser ut att bli en fin dag. Morgonpromenaden med Zeth kändes uppfriskande och skön.

Denna dag...denna tisdag..ska jag klippa mig!
Så härligt, det behövs verkligen. Jag vet att jag skriver det varje gång det är dags för mig att klippa mig, men det är faktiskt så det är. Det blir gärna så när man har kort hår. Det "korta" försvinner liksom och det blir oregerligt att fixa håret till något bra och snyggt. Där är jag nu.
Det kvittar hur jag gör så ser det bara blaha ut. Men senare i eftermiddag kommer det inte se blaha ut!

När jag kommer hem blir det vila..massor av vila. Det enda jag ska göra är middag och idag blir det hemmagjord blomkålssoppa.

Ha det gott
Lene





1 kommentar:

  1. Hej Lene, tack för du besökte min Blogg :-) Underbar blogg du har, nästan att jag blir lite inspirerad till att motionera (men bara nästan, jag är världens största latmask :-P

    SvaraRadera