söndag 1 februari 2015

En kylslagen första februari!

Söndag..den 1 februari.
Vinden viner kallt utanför och det har snöat lite inatt. Inga minusgrader. Det kändes som minusgrader kan jag tala om. Vinden bet bra i ansiktet. Men det är skönt. Man vaknar till.

När jag var ute med Zeth såg jag ett  vårtecken! Helt underbart!
Jag såg snödroppar..kan du tänka dig?!



Denna söndag ska bli en slappesöndag för mig. El ska iväg och hjälpa en kompis att flytta och J ska på möte inför sommarläger med scouterna. Men jag ska inte göra något speciellt.
Kroppen säger ifrån lite idag, så min tanke är att jag bara ska ta det lugnt.

Idag är det ju också söndag i udda vecka och det innebär "Fototutmaning vänner emellan". Det har jag koll på så det kommer ett separat inlägg för det.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar