lördag 31 januari 2015

Sista dagen i januari!

Visst är det så! Nu har snart hela januari 2015 kommit och gått. Tiden flyger iväg.

Idag är det lördag och jag sov lite längre. Var uppe en liten stund tidigt, tidigt imorse när El gick upp. Hon skulle till Tyskland över dagen med sina arbetskamrater så hon var uppe i ottan. Jag däremot gick faktiskt och lade mig igen. Men hallå, klockan var 05.00. Då går jag INTE upp om jag absolut inte måste. Idag var jag inte tvungen..

Jag vaknade några timmar senare med smärta i kroppen, men...upp och hoppa. Efter en skön promenad med Zeth så har jag rört på mig och då känns det en liten aning bättre.
Nu sitter jag med mitt kaffe, bloggar och njuter. Let the day begin!!

När jag är klar med detta ska jag iväg och handla en blomma till bästa Micke och Nina som vi ska besöka ikväll. De bor i byn, så det blir en skön, kort promenad hem till dem.
Jag ska även handla lite "mollyplugg" så vi får upp resterande av hyllorna i lilla rummet. När jag kommer hem från affären tror jag bannemej att jag ska ta det lite lugnt. Haha japp, det ska jag.

Inatt har det snöat lite grann, men det var inte mycket kan jag tala om. Plus att det försvinner nu eftersom det är nästan +3 grader. Slaskigt och blött...ööörk det är inget kul, men vad ska man göra?

Ha det gott
Lene






1 kommentar:

  1. Slask vill vi inte ha. Vägen här blev slaskig efter ett tag så jag avstod en bilresa till stan. Trevlig kväll ni hade hos era vänner. Limepaj låter väldans gott.
    Ha en fortsatt trevlig helg.
    Kram Eva

    SvaraRadera