tisdag 17 februari 2015

Det blir inte alltid som man tänkt sig!

Denna morgon vaknade jag med huvudvärk. Du anar inte hur trött jag är på att vakna med denna förbenade huvudvärk. Men..det är bara att gilla läget och ta tag i dagen så gott det går.

Planen var att jag skulle träna innan jobb, men nu får jag tänka om lite och sikta på att närmast träna efter jobb istället. Och hoppas på att det lägger sig på en bättre nivå innan dess. Annars satsar jag på morgondagen. Det är inte mer med det.
Jag har vant mig vid att det blir ändringar i mina planer titt som tätt, men inte för det sagt att jag tycker det är kul eller tycker om det. Nej minsann. Det är bara så det är..
Som sagt.. Det är inte alltid det blir som man tänkt sig!

Det blåser inte lika mycket som igår, men är ändå kallt. +1,5 grader är ingen sommarvärme precis.
De som vet vad de talar om informerade på tv igår att det kommer blåsa en hel del. Hoppas de har fel, men det har de säkert inte. Jaja, vad kan vi göra mer än ta på oss kläder efter väder?!

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar