söndag 4 januari 2015

Sköna söndag!

En solig, blåsig söndag. En skön söndag.
Det ser nästan ut som det haglat när man tittar ut på altanen och vinden är riktigt kylig. Det känns definitivt kallare än de +3,5 grader som det är.

El ville åka till Emporia och titta på ny mobil idag. Så det blir nog det vi gör skulle jag tro. Något annat orkar jag faktiskt inte idag om jag ska vara ärlig. Ont i  halsen, huvudet och hög smärta i kroppen gör att jag inte vill göra något annat. Dock måste jag säga att huvudvärken är bättre idag än igår vilket känns som ett plus.

Naturligtvis blir det, som vanligt, rundor med Zeth utspritt över hela dagen. Det måste jag och det vill jag ju.

Men just nu blir det i alla fall lite frukost, för magen pratar med mig.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar