torsdag 8 januari 2015

Hur blev det nu så här?!

Ja det kan man verkligen fråga sig. Vem i hela friden har smittat mig med denna skiten?
Denna hostan och förkylningen är verkligen ingenting jag ville ha. Men å andra sidan, vem vill det?!
Det blev till att stanna hemma idag. Hostar och är hes som jag vet inte vad. Förkylning och enormt ont i hela kroppen (mer än vanligt känns det som). Jag vet inte om det är influensa eller om det "bara" är en kraftig förkylning. Jag hostar nog mer än jag känner av förkylningen.
Jaja, nu har jag gnällt nog om det.

Idag blir det inte många knop gjorda. Soffan kommer att nötas duktigt det vet jag. Ska jag vara riktigt ärlig så orkar jag inte göra mycket. Så det är så det får bli..Lugna gatan.

J började jobba igår igen efter sammanlagt tre veckors ledighet. Han var lagom trött igår kväll kan jag tala om. Men det var nog bara att vänta. När man är hemma så pass länge får man senare vanor. Men det rättar till sig.

Nu ska jag dricka mitt kaffe, blogga klart, läsa lite bloggar. Sedan är jag nog färdig att vila lite.
Jag hoppas du får en riktigt fin dag.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar