onsdag 7 januari 2015

Nu börjar allvaret igen!

En onsdagmorgon..som vilken som helst.. Men nu är det back to normal igen.
Vardagslunket kryper på vilket jag i och för sig kan tycka är rätt så skönt.
Det har varit underbart att vara så mycket ledig och att ha mannen hemma men det är alltid skönt när allt går tillbaka till normalt igen. Rutinen rullar på.

Igår drabbades jag av förkylning och en hosta som inte är så rolig. Torrhosta som har orsakat högre smärta i kroppen. Detta innebär att jag inte kan träna för tillfället. Skit också!! Jag behöver verkligen träna och jag såg fram emot att få träna idag. Men det är inte så mycket att göra åt. Jag får snällt ta det lugnt så hostan och förkylningen lägger sig.
Jag ska ändå köra till jobb och öppna, stoppa in i tvättmaskinen, tömma sopkorgarna. Sedan kör jag hem igen. Att "lite" hosta kan göra en så urlakad och klen trodde jag knappast, men så är det.


Ha det gott
Lene



                                         


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar