tisdag 27 januari 2015

En fantastisk kväll!

Jag kan inte beskriva det på annat sätt än att jag haft en fantastisk kväll. Fullproppad med energi, positivitet, fakta och wowupplevelser. 
Dave O'Brien är en energisk och fantastisk föreläsare. 
Han har genomfört över 500 lopp, varav fyra ultramarathon som går genom bl.a Saharaöken, Antarktis, Kina och Chile. Dessa lopp kallas "4 Dessert Series" och varje etapp är på 250 km. Alltså 4x250 km. Jisses. Tänk dig att springa marathon på 250 km genom en öken. Du bär på all din dricka, mat och utrustning skälv i ryggsäck. Jag beundrar denna man. Dave är 61 år!! Respekt. 
Vilken inspiration denna man är. 
Jag är nu full av energi och vill så mycket. Men nu ska jag smälta allting, lägga mig och ta det lite lugnt, sträcka ut kroppen för det behövs. 

Ha det gott
Lene










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar