onsdag 28 januari 2015

Det blir bra!

När jag vaknade imorse låg jag kvar en stund och tänkte... energi.
Det sitter fortfarande kvar från gårdagen. Vilken kväll...vilken energi!
Trots att jag vaknade med huvudvärk så kände jag fortfarande energin flöda i kroppen och det ska jag ta vara på.

Jag har inte något speciellt bestämt idag förutom att jag ska jobba. Och tvätta bilen (dock inte själv utan jag kör in på macken och låter maskinen göra det)
Jag hade tanken att jag skulle träna, men huvudvärken stoppar det, så jag väntar tills imorgon.

Brukar du se Biggest Looser?
Den svenska versionen ser jag och den hade premiär igår. Då kan du lätt räkna ut att jag missade den. Men det får vara så. Jag fick en fantastisk kväll ändå. Jag får se resterande avsnitt.
Jag tycker det ger mig enormt mycket inspiration och peppning att se dessa program och jag blir stolt över dessa underbara personer som tar tag i sitt liv. Vill göra något och tar tag i det. Det är ju dock inte alla som fixar det, tyvärr, vissa klarar det bättre och vissa mindre bra, men jag beundrar dessa människor ändå.
Det är i och för sig som för resten av oss alla, en ständig kamp. Men alla har vi inte den enorma kamp som de har med vikten och ett hälsosamt liv. Det gäller att lära sig hur man ska äta och att man måste på ett eller annat sätt röra på sig. Det är inte så lätt alltid. Det är en kamp. Men det går!
Jag följer Simon Kachoa och Emma Eklund som varit med i BL (Biggest Looser). Underbara människor som kämpar som ingen annan.
Jag måste tillägga att jag gillar även Kristin Kaspersen (programledare) skarpt.

Ha det gott
Lene






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar