onsdag 14 januari 2015

Är det verkligen så?!

Vågar jag säga Äntligen?!

Inatt har jag sovit något bättre, inte hostat fullt så mycket som de andra nätterna. Jag sov lite längre nu på morgonen och känner mig (peppar, peppar) lite piggare just nu. Ja, jo, hostan och även förkylningen är ju kvar, men det försvinner ju inte i ett nafs.
Jag känner att smärtan i kroppen börjar lägga sig på en bättre nivå och det är viktigt för mig.
Min tanke är att jag ska gå och jobba imorgon men jag ska inte träna. Inte än. Jag skulle behöva det, ja men det tänker jag inte göra. Inte med denna hostan och förkylningen som fortfarande är kvar. Då rusar nog mitt hjärta tror jag. Så det får jag snällt vänta med.

Idag blir ännu en, av oändliga känns det som, lugn dag: Men det gör inget för det leder till något gott. Jag blir bättre!!

Nog om det nu. Nu tar vi tag i denna dagen och gör den till en fantastisk dag.

Ha det gott
Lene





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar